Ludzie tworzą grupy, grupy tworzą przekonania, a głos grup wyznacza opinie. Takie luźne przemyślenie nawiązując do tematu wyjaśniającego czym według nas jest agencja brandingowa.
Wszystko układa się w całość, bo każda agencja brandingowa zajmuje się tworzeniem tak zwanego brandingu, ale każda oczywiście robi to w inny sposób. Jedni zaczynają od tworzenia kreacji odnoszącej się do ciężkiej pracy, drudzy piszą ideologie i tworzą plan pracy obrazujący punkty, na których warto będzie się skupić. Która koncepcja według nas jest najlepszym rozwiązaniem?

Teraz odpowiadając na pytanie, które sami sobie zadaliśmy tam wyżej.

Agencja brandingowa jest dla nas czymś, co możemy przekuć w formę twórczą i zacząć się nią dzielić. Stworzyliśmy sobie warsztat pracy, zabraliśmy bagaż doświadczeń i zaproponowaliśmy światu, że będziemy tworzyć dla innych. Trochę górnolotnie napisane, że coś zakomunikowaliśmy światu, ale wiadomo, o co chodzi. Powstała marka i ruszyliśmy z tym, co potrafimy robić.

Podstawą, która według nas powinna decydować o powstaniu agencji brandingowej, to dobór zespołu. Jak szukasz na siłę, to możesz mieć problemy. Jak ludzie znajdą się przypadkiem, to duże prawdopodobieństwo, że to, co chcesz stworzyć, ma przyszłość.
Według nas głównym zadaniem agencji brandignowej jest zrozumienie tego, co tak właściwie się robi. Wszystko w chronologicznym porządku i wszystko w zgodzie z tym, co należy zaprezentować. Każdy ma charakter i każdy, kto prowadzi firmę bądź promuje własną osobę, posiada go na własności i na pewno istnieje sposób, aby móc go zobrazować. Tak w skrócie prezentuje się nasze podejście do agencji brandingowej.

Pomarańczowy cukier – identyfikacja wizualna.

Tytuł tego akapitu nie ma w sumie sensu. Nie zawiera czegoś, co istnieje, ale może jest połączniem dwóch składników. Oczywiście chodzi nam o pomarańczę i o cukier – to tak dopisaliśmy w ramach wyjaśnienia, ale czy na pewno to coś stanowi takie połączenie?
W tym pokręconym tytule chcieliśmy zawrzeć wszechstronność połączenia, które może wystąpić na świecie i naprawdę może istnieć, ale jakie składniki zawiera finalny produkt, to każdy może już sobie wybrać sam.

Pierwsza koncepcja identyfikacji pomarańczowego cukru:
Projekt pomarańczowy cukier dotyczy koloru kryształów o słodkim smaku. Jest to pomarańczowe sypkie coś, co przypomina w wyglądzie i smaku cukier.

Druga koncepcja identyfikacji pomarańczowego cukru:
Jest to cukier jak każdy inny. Biały w kryształach mniej lub bardziej drobnych. Nie różni się niczym z zewnątrz. Zawiera takie samo opakowanie jak każdy inny. Różnice możemy zobaczyć wtedy, kiedy poczujemy jego pomarańczowy, słodki smak.

Czego dotyczy ten dziwny wywód o pomarańczowym cukrze?

To jest według nas definicja agencji brandingowej, którą chcemy przedstawiać. Dwie koncepcje. Różnorodność interpretacji i otwartość na poznanie w dwóch wydaniach.


Poprzedni wpis Następny wpis