Przestrzeń wyrazu jest pewnego rodzaju powiązaniem z tematem, który wcześniej poruszaliśmy, czyli kreowaniem wizerunku. Wszystko to, co nas otacza, pomimo oprawy graficznej posiada również swój słowny przekaz, który może nie jest widoczny na pierwszy rzut oka, ale chyba się z nami zgodzisz, że wszystko, co widzisz, coś przedstawia i prawie zawsze dasz radę to opisać słowami. Jak to wygląda w Internecie? Tu sprawa wygląda delikatnie inaczej.

 

Przestrzeń wyrazu, czyli składnik w kreacji wizerunku.

Internet jest na tyle niewdzięczną przestrzenią, że musimy się dostosować do innych. Pisanie artykułów, czy innych treści nawet o luźnej tematyce musi być podparte rozsądnym zaplanowaniem całkowitego widoku i mądrością, która będzie uznana przez wyszukiwarki za rozsądne. Mowa tu oczywiście o optymalizacji tekstów pod względem wyszukiwarek, czyli tak zwane SEO.
Trudny temat dla początkujących – to na pewno, ale nie jest jakiś kosmiczny w swoim zrozumieniu. Pisanie artykułów jest rzeczą, którą spotkasz prawie na każdej stronie i jest to oczywiście rozsądne działanie, bo zawartość tekstowa w Internecie jest bardzo ważną częścią widoczności. Każdy wypisany punkt może w przyszłości wpłynąć na widoczność Twojej strony www, a co za tym idzie jej organicznych ruch.

Stworzenie odpowiedniej struktury SEO jest raczej punktem, który należy wykonywać od samego początku. Nie można sobie darować opisów i zostawić je na później w całym planie, podczas tworzenia strony internetowej. Jeżeli chcesz pozyskiwać ruch od samego początku, to musisz bardzo dobrze rozplanować sobie pisanie artykułów oraz całą resztę działań związanych z pozycjonowaniem swojej strony. Oczywiście nie będzie problemu, jeżeli zrobisz to w swoim własnym, wyjątkowym stylu. Pamiętaj tylko, że Twój tekst zostanie jednak oceniony przez wszechmocne wyszukiwarki i to one zadecydują, czy pisanie artykułów jest Twoją mocną stroną.

Przestrzeń wyrazu One White Studio

Przestrzeń wyrazu jako nowoczesna forma komunikacji.

Nasze wyobrażenia dotyczące autentyczności oraz formy komunikacji są obecnie działaniem, które potrafi oczywiście stworzyć nasz charakter na stronie, ale musimy pamiętać, że nasza forma komunikacji musi zachować pewne normy. Copywriting jest również formą wyrażania siebie poprzez słowa, ale o określonej, nowoczesnej formie, która musi spełniać pewne wymagania. Oczywiście jeszcze raz podkreślmy, że warto pisać o tym, o czym się chce. Teksty niezwiązane z Twoją działalnością nie będą przecież plamą na honorze całej firmy, a mogą dać nawet moment na to, żeby ludzie delikatnie lepiej CIę poznali. Wszystko za sprawą dobrego słowa i przemyślanego schematu, według którego będziesz się poruszać. Pisz tak, aby pokazać swoją autentyczność i pamiętaj, że nie zawsze należy zwracać uwagę na pozycjonowanie strony, bo stracisz to, co jest najważniejsze, czyli charakter firmy.

Zdajemy sobie sprawę, że to, co właśnie napisaliśmy, jest bardzo ryzykowną szkołą w naszej branży i pewnie znajdą się ludzie, którzy pokażą Ci na pięknym wykresie kołowym, że piszemy głupoty, ale według nas warto czasami odejść trochę na bok i zaangażować się w element udostępniania możliwości poznania nas. W internecie jest miejsce na autentyczność. Jest również miejsce na prawdziwe pozycjonowanie strony. W sumie to jest w nim miejsce na wszystko i nie ma ono żadnych ograniczeń.

Dziękujemy za przeczytanie naszego wpisu. Jeżeli się z nami zgadzasz to super, bo widocznie mamy bardzo podobne podejście do całego tematu, ale jak masz inne zdanie, to bardzo chętnie z Tobą o tym porozmawiamy.

Miłego od One White Studio.

Poprzedni wpis Następny wpis