Szczyt zainteresowania kryptowalutami zdecydowanie minął, jednak ich popularność wciąż jest zauważalna w niektórych kręgach. Obecnie serca miłośników kryptowalut, metawersum i lukratywnych inwestycji zostały skradzione przez (...)
Mogłoby się wydawać, że burza wiadomości, jaka narosła wokół tematu NFT zupełnie już ucichła. Niemniej jednak NFT to wciąż hot topic nie tylko wśród miłośników (...)
Temat ekologii z roku na rok sprzedaje się coraz lepiej. Co ciekawe firmy, które nie mają z nią wiele wspólnego, podejmują działania wizerunkowe, mające na (...)
Guerilla marketing, czyli marketing partyzancki wymaga ogromnych pokładów kreatywności. Ilość zmiennych, które musimy wziąć pod uwagę w trakcie opracowywania strategii o dużej niekonwencjonalności, jest naprawdę (...)
Marketing opiera się w ogromnym stopniu na faktach i sprawdzonych informacjach z zakresu choćby psychologii. Bardzo łatwo zaufać bowiem wiedzy, która swoje potwierdzenie znajduje w (...)
Tworzenie treści, optymalizacja stron, odciążanie ich od zbędnych zasobów, czy pozyskiwanie linków zewnętrznych, to tylko wierzchołek góry lodowej, którą możemy wyklarować w przypadku działań związanych (...)
Customer Journey Map jest narzędziem, które z pewnością przyda się niejednej firmie, chcącej poprawić swoją relację z klientem. Często prowadząc biznes, nie mamy bezpośredniego kontaktu z naszym (...)
Siła marki jest wskaźnikiem, który nie do końca można przedstawić na liczbach. Wskaźnik ten nie posiada nawet ściśle określonej jednostki pomiarowej, więc jak można go (...)
Zarządzanie contentem jest na pewno rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę w każdej firmie, która chce budować swój wizerunek w internecie. Chodzi nam oczywiście o wizerunek profesjonalistów/specjalistów (...)
SXO (Search Experience Optimization) inaczej optymalizacja doświadczeń użytkowników. To zbiór technik, których celem jest zapewnienie jak najlepszej konwersji dzięki dostosowaniu strony internetowej do preferencji i (...)
Aby odpowiedzieć sobie na pytanie dlaczego Insight konsumencki jest tak ważny, warto dokładnie wyjaśnić czym on w ogóle jest. A zatem, insight jest niczym innym (...)
W czasach, kiedy mamy do czynienia z szeroko rozwiniętą informatyzacją i cyfryzacją, pojęcie brand content, jest bardzo istotne. Co oznacza tak dokładnie to wyrażenie, które pojawia się dosyć (...)
Neuromarketing to badania zachowań klientów w procesie optymalizacji bodźców marketingowych, które mają wywołać pożądane reakcje. Kilka lat wstecz mniej lub bardziej skutecznym sposobem na zwiększenie (...)
Aby zawsze odnosić sukcesy, musimy nadążać za duchem czasu. Przecież to, co wczoraj było ostatnią nowością postępu, jutro może się okazać nudną starożytnością. Konieczne jest (...)
Świat idzie do przodu, tworzy nowe pojęcia, zawody, technologie oraz coś, co nas jako One White Studio interesuje najbardziej, czyli nowe rodzaje marketingu.Dostosowanie się do (...)
Tekst zawsze jest spójną całością, inaczej uporządkowaną strukturą – systemem znaków. Najważniejsze jest to, aby została w nim zachowana nie tylko odpowiednio stylistyka i gramatyka, (...)
W dziedzinie web developmentu, a także w marketingu internetowym często można spotkać się ze skrótem UX. Jest to skrótowy zapis terminu User Experience, który oznacza (...)
Istnieje wiele czynników rankingowych mających wpływ na pozycje i widoczność strony w wyszukiwarce Google. Jednym z nich są treści na stronie. Aby miały one pozytywny wpływ (...)
Opakowanie, które jest dobrze zaprojektowane kusi i przyciąga uwagę, ale także informuje o zawartości produktu, pełni bowiem coraz więcej funkcji. Warto zaznaczyć, iż my jako (...)
Wobec niebywale ogromnej ilości danych i przepływu informacji praktycznie każda firma chcąc zapewnić jak najwyższą jakość oferowanych usług zobligowana jest do wprowadzenia systemu nadzorującego cały (...)
W dzisiejszym świecie codziennie spotykamy marki. Wielu intuicyjnie rozumie, co to jest i dlaczego jest potrzebne. Dotyczy to również zwykłych konsumentów tzn. grupy docelowej. Branding (...)
Myślałeś/aś o rebrandingu? Rebranding firmy nie jest już tak prosty jak zmiana logo i umieszczenie nowej wersji na stronie internetowej. Przy tak wielu dostępnych dziś (...)
Agencja marketingowa, z którą postanowiliśmy nawiązać współpracę, poprosiła nas o brief reklamowy, ale uważamy to za marnowanie naszego czasu i zbędną formalność. Niestety mylimy się. Brief jest (...)
Niezależnie od tego, czy budujesz własną stronę internetową dla swojego pierwszego przedsięwzięcia marketingowego, czy też jesteś osobą doświadczoną w tej dziedzinie i zorientowaną w zasadach (...)
Biznes w ogromnej mierze skupia się na relacjach międzyludzkich. W małych firmach jest to normą, lecz jeśli chodzi o ogromne przedsiębiorstwa, dużo się ostatnio zmienia. (...)
Promowanie firmy to działania, których celem jest zdobycie popularności firmy, a co za tym idzie oczekiwanych zysków i korzyści. Tego rodzaju czynności marketingowe objawiają się (...)
Identyfikacja wizualna firmy to czynnik determinujący jej wzrost i sukces. Nie sposób nie zgodzić się z takim stwierdzeniem w czasach, gdy wystarczy nam zobaczyć dane (...)
Długo zastanawialiśmy się, czy poruszyć ten temat na naszym blogu. Jest to jednak rzecz bardzo indywidualna i otwarta, gdzie każdy obiera na ten temat swoją (...)
Przeszukując informacje w internecie odnośnie key visual, możemy odnieść wrażenie, iż to dosyć skomplikowana kwestia. Niemniej jednak, tak naprawdę sprowadza się ona do bardzo krótkiej definicji, (...)
Jeżeli spełniłeś swoje marzenie o otwarciu biznesu, posiadasz już nazwę i logo dla firmy, to przyszedł najwyższy czas na przygotowanie dokumentu o nazwie księga znaku. (...)
W dzisiejszych czasach strategia, którą Twoja firma musi stosować w celu znalezienia swojej docelowej grupy odbiorców, jest zupełnie inna niż jeszcze kilka lat temu. Content (...)
Takie same tylko z pozoru Żeby odpowiedzieć sobie na pytanie, na czym polega różnica pomiędzy słowami logo a logotyp, zdefiniujmy sobie na samym początku, czym jest (...)
Zarówno każda, mechaniczna maszyna, tak jak i nasza strona internetowa wymagają konserwacji, aby nadal działać prawidłowo. Regularna wymiana oleju w samochodzie jest tak samo ważna, (...)
REWOLUCJA NA RYNKU PRACY — JAK NAJLEPIEJ SKORZYSTAĆ ZE ZMIENIAJĄCYCH SIĘ OKOLICZNOŚCI? Żyjemy w wyjątkowych czasach. Dynamiczne zmiany obecne na rynku sprawiają, że pracownicy oraz (...)
Dla jednych tarcza ochronna do obrony swojego tytułu artysty. Dla innych rzecz, której nie potrafią zrozumieć, dla jeszcze innych obraza, że dziedzina ta może być (...)
W dzisiejszych czasach większość firm i przedsiębiorstw posiada własną stronę internetową. Nic dziwnego, gdyż jest to świetna forma reklamy swojej działalności. Internet bowiem jest najbardziej (...)
Wykreowanie własnej marki jest bardzo istotnym elementem. Przykładem może być chociażby marka Apple, która produkuje sprzęt elektroniczny, charakteryzujący się wysoką jakością. Logo nadgryzionego jabłka znane (...)
Osobowość jest rzeczą, którą każdy z nas posiada. Bez względu na charakter oraz formę wyrażania siebie posiadamy coś, co w świecie reklamy oraz mediów jest (...)
Pojęcie o nazwie branding poruszaliśmy już we wcześniejszych wpisach na naszym blogu. Jego szerokie znaczenie oraz definicja, nie posiada określonych ram i nie dysponuje czymś, (...)
Marka stanowi sumę odczuć, które posiadają klienci w związku z oferowaną przez nas usługą czy też produktem. Z silną marką będzie tak, iż wystarczy zamknięcie (...)
Projektowanie stron www jest sztuką na tyle otwartą, że trudno określić czy takie zadanie należy do kategorii tych łatwych, czy tych trudnych. Czasem trzeba stworzyć różne (...)
Przestrzeń wyrazu jest pewnego rodzaju powiązaniem z tematem, który wcześniej poruszaliśmy, czyli kreowaniem wizerunku. Wszystko to, co nas otacza, pomimo oprawy graficznej posiada również swój (...)
Jak stworzyć logo? Projekt loga jest czymś, co musimy zrobić na samym początku istnienia naszej firmy lub naszej marki. Jego wygląd przez lata będzie definiował (...)
Kreowanie wizerunku jest pojęciem, które nigdy nie ma złotej definicji ani złotego schematu, według którego można zacząć działać. Wszystko opiera się na wyczuciu samego siebie (...)
Można powiedzieć, że tak, rebranding to tylko zmiana logo, ale musisz pamiętać, że Twoje logo znajduje się prawie wszędzie, więc na dobrą sprawę będzie to (...)
Ludzie tworzą grupy, grupy tworzą przekonania, a głos grup wyznacza opinie. Takie luźne przemyślenie nawiązując do tematu wyjaśniającego czym według nas jest agencja brandingowa.Wszystko układa się w całość, (...)
Branding to pojęcie wywodzące się z języka angielskiego i jak większość takich atrakcyjnie marketingowo brzmiących znaczeń ma swój trochę inny i gorzej brzmiący polski odpowiednik. Branding to (...)
Dlaczego One White Studio? Przygotowanie się do stworzenia „czegoś” jest bardzo często kwestią charakteru oraz ciekawej i niezrozumiałej odwagi w kwestii przygotowań do jego stworzenia. (...)
Mamy tylko chwilę, aby przyciągnąć uwagę, ale nigdy nie mamy jej tylko jednej. Stworzenie nowej identyfikacji wizualnej jest pewnego rodzaju zobrazowaniem tego, co przez lata (...)
Reklamy displayowe to prawdopodobnie jedne z najbardziej efektywnych form reklamowych, jaką możemy zastosować w naszych działaniach w wyszukiwarce Google. Ustawiając tego typu reklamy mamy szanse (...)
Kolejną platformą, której oczywiście nie mogliśmy pominąć przy opisie odpowiednich wymiarów wszelkiego rodzaju grafik, jest oczywiście Instagram. Szczegół do szczegółu i wiadomo, że Instagram należy (...)
[Aktualizacja sierpień 2020] Bez wątpienia jedną z największych platform reklamowych jest oczywiście Facebook. Możliwość podpięcia sklepu, tworzenia kolekcji, pokazu slajdów oraz innych dostępnych form reklamy (...)
Agencja kreatywna vs agencja reklamowa.Wykazanie różnicy pomiędzy agencją kreatywną a agencją reklamową jest jak wykazanie różnicy pomiędzy literą A i literą B. Jedni powiedzą, że litera (...)
2023 © One White Studio