One White Blog

NOWY

Jak zarabiać na NFT? Zdradzamy sposoby

Szczyt zainteresowania kryptowalutami zdecydowanie minął, jednak ich popularność wciąż jest zauważalna w niektórych kręgach. Obecnie serca miłośników kryptowalut, metawersum i lukratywnych inwestycji zostały skradzione przez (...)

Przeczytaj więcej

Czym jest właściwie NFT? Tłumaczymy i wyjaśniamy

Mogłoby się wydawać, że burza wiadomości, jaka narosła wokół tematu NFT zupełnie już ucichła. Niemniej jednak NFT to wciąż hot topic nie tylko wśród miłośników (...)

Przeczytaj więcej

Greenwashing — definicja i zagrożenia

Temat ekologii z roku na rok sprzedaje się coraz lepiej. Co ciekawe firmy, które nie mają z nią wiele wspólnego, podejmują działania wizerunkowe, mające na (...)

Przeczytaj więcej

Czy guerilla marketing jest jeszcze komuś potrzebny?

Guerilla marketing, czyli marketing partyzancki wymaga ogromnych pokładów kreatywności. Ilość zmiennych, które musimy wziąć pod uwagę w trakcie opracowywania strategii o dużej niekonwencjonalności, jest naprawdę (...)

Przeczytaj więcej

Marketing astrologiczny — sukces zapisany w gwiazdach.

Marketing opiera się w ogromnym stopniu na faktach i sprawdzonych informacjach z zakresu choćby psychologii. Bardzo łatwo zaufać bowiem wiedzy, która swoje potwierdzenie znajduje w (...)

Przeczytaj więcej

PR w SEO. Jakie ma znaczenie?

Tworzenie treści, optymalizacja stron, odciążanie ich od zbędnych zasobów, czy pozyskiwanie linków zewnętrznych, to tylko wierzchołek góry lodowej, którą możemy wyklarować w przypadku działań związanych (...)

Przeczytaj więcej

Customer Journey Map – Co to takiego?

Customer Journey Map jest narzędziem, które z pewnością przyda się niejednej firmie, chcącej poprawić swoją relację z klientem. Często prowadząc biznes, nie mamy bezpośredniego kontaktu z naszym (...)

Przeczytaj więcej

Siła Twojej marki. Jak ważna jest Twoja identyfikacja wizualna?

Siła marki jest wskaźnikiem, który nie do końca można przedstawić na liczbach. Wskaźnik ten nie posiada nawet ściśle określonej jednostki pomiarowej, więc jak można go (...)

Przeczytaj więcej

Zarządzanie Contentem. Jak robić to skutecznie?

Zarządzanie contentem jest na pewno rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę w każdej firmie, która chce budować swój wizerunek w internecie. Chodzi nam oczywiście o wizerunek profesjonalistów/specjalistów (...)

Przeczytaj więcej

SXO – poznaj wyjaśnienie pojęcia

SXO (Search Experience Optimization) inaczej optymalizacja doświadczeń użytkowników. To zbiór technik, których celem jest zapewnienie jak najlepszej konwersji dzięki dostosowaniu strony internetowej do preferencji i (...)

Przeczytaj więcej

Insight konsumencki – dlaczego jest tak ważny?

Aby odpowiedzieć sobie na pytanie dlaczego Insight konsumencki jest tak ważny, warto dokładnie wyjaśnić czym on w ogóle jest. A zatem, insight jest niczym innym (...)

Przeczytaj więcej

Brand Content – Jak to wygląda?

W czasach, kiedy mamy do czynienia z szeroko rozwiniętą informatyzacją i cyfryzacją, pojęcie brand content, jest bardzo istotne. Co oznacza tak dokładnie to wyrażenie, które pojawia się dosyć (...)

Przeczytaj więcej

Neuromarketing – co to takiego?

Neuromarketing to badania zachowań klientów w procesie optymalizacji bodźców marketingowych, które mają wywołać pożądane reakcje. Kilka lat wstecz mniej lub bardziej skutecznym sposobem na zwiększenie (...)

Przeczytaj więcej

Redesign – Co to takiego?

Aby zawsze odnosić sukcesy, musimy nadążać za duchem czasu. Przecież to, co wczoraj było ostatnią nowością postępu, jutro może się okazać nudną starożytnością. Konieczne jest (...)

Przeczytaj więcej

Ekomarketing – Jak podejść do tego uczciwie?

Świat idzie do przodu, tworzy nowe pojęcia, zawody, technologie oraz coś, co nas jako One White Studio interesuje najbardziej, czyli nowe rodzaje marketingu.Dostosowanie się do (...)

Przeczytaj więcej

Kerning w tekście, co to takiego?

Tekst zawsze jest spójną całością, inaczej uporządkowaną strukturą – systemem znaków. Najważniejsze jest to, aby została w nim zachowana nie tylko odpowiednio stylistyka i gramatyka, (...)

Przeczytaj więcej

Czym jest User Experience? Słów kilka o UX

W dziedzinie web developmentu, a także w marketingu internetowym często można spotkać się ze skrótem UX. Jest to skrótowy zapis terminu User Experience, który oznacza (...)

Przeczytaj więcej

Teksty na stronę www – Jak zrobić to dobrze względem Google?

Istnieje wiele czynników rankingowych mających wpływ na pozycje i widoczność strony w wyszukiwarce Google. Jednym z nich są treści na stronie. Aby miały one pozytywny wpływ (...)

Przeczytaj więcej

Prawidłowy projekt opakowania skuteczną formą reklamy.

Opakowanie, które jest dobrze zaprojektowane kusi i przyciąga uwagę, ale także informuje o zawartości produktu, pełni bowiem coraz więcej funkcji. Warto zaznaczyć, iż my jako (...)

Przeczytaj więcej

Machine learning w biznesie – wszystko co należy wiedzieć

Wobec niebywale ogromnej ilości danych i przepływu informacji praktycznie każda firma chcąc zapewnić jak najwyższą jakość oferowanych usług zobligowana jest do wprowadzenia systemu nadzorującego cały (...)

Przeczytaj więcej

Branding – Na czym to polega?

W dzisiejszym świecie codziennie spotykamy marki. Wielu intuicyjnie rozumie, co to jest i dlaczego jest potrzebne. Dotyczy to również zwykłych konsumentów tzn. grupy docelowej. Branding (...)

Przeczytaj więcej

Rebranding – Jakie może przynieść korzyści?

Myślałeś/aś o rebrandingu? Rebranding firmy nie jest już tak prosty jak zmiana logo i umieszczenie nowej wersji na stronie internetowej. Przy tak wielu dostępnych dziś (...)

Przeczytaj więcej

Co to jest brief?

Agencja marketingowa, z którą postanowiliśmy nawiązać współpracę, poprosiła nas o brief reklamowy, ale uważamy to za marnowanie naszego czasu i zbędną formalność. Niestety mylimy się. Brief jest (...)

Przeczytaj więcej

Tworzenie stron z szablonu. Plusy i minusy.

Niezależnie od tego, czy budujesz własną stronę internetową dla swojego pierwszego przedsięwzięcia marketingowego, czy też jesteś osobą doświadczoną w tej dziedzinie i zorientowaną w zasadach (...)

Przeczytaj więcej

Budowa strategii marki – od czego zacząć?

Biznes w ogromnej mierze skupia się na relacjach międzyludzkich. W małych firmach jest to normą, lecz jeśli chodzi o ogromne przedsiębiorstwa, dużo się ostatnio zmienia. (...)

Przeczytaj więcej

Czym jest logotyp? Cechy zalety i tworzenie dobrego znaku graficznego.

Promowanie firmy to działania, których celem jest zdobycie popularności firmy, a co za tym idzie oczekiwanych zysków i korzyści. Tego rodzaju czynności marketingowe objawiają się (...)

Przeczytaj więcej

Skuteczny znak firmowy – jakie ma znaczenie?

Identyfikacja wizualna firmy to czynnik determinujący jej wzrost i sukces. Nie sposób nie zgodzić się z takim stwierdzeniem w czasach, gdy wystarczy nam zobaczyć dane (...)

Przeczytaj więcej

Projektowanie logo – proces twórczy

Długo zastanawialiśmy się, czy poruszyć ten temat na naszym blogu. Jest to jednak rzecz bardzo indywidualna i otwarta, gdzie każdy obiera na ten temat swoją (...)

Przeczytaj więcej

Key Visual – co to takiego?

Przeszukując informacje w internecie odnośnie key visual, możemy odnieść wrażenie, iż to dosyć skomplikowana kwestia. Niemniej jednak, tak naprawdę sprowadza się ona do bardzo krótkiej definicji, (...)

Przeczytaj więcej

Księga znaku. Co powinna zawierać?

Jeżeli spełniłeś swoje marzenie o otwarciu biznesu, posiadasz już nazwę i logo dla firmy, to przyszedł najwyższy czas na przygotowanie dokumentu o nazwie księga znaku. (...)

Przeczytaj więcej

Content Marketing. Co to takiego?

W dzisiejszych czasach strategia, którą Twoja firma musi stosować w celu znalezienia swojej docelowej grupy odbiorców, jest zupełnie inna niż jeszcze kilka lat temu. Content (...)

Przeczytaj więcej

Logotyp a logo — na czym polega różnica?

Takie same tylko z pozoru Żeby odpowiedzieć sobie na pytanie, na czym polega różnica pomiędzy słowami logo a logotyp, zdefiniujmy sobie na samym początku, czym jest (...)

Przeczytaj więcej

Opieka nad stroną www – dlaczego warto?

Zarówno każda, mechaniczna maszyna, tak jak i nasza strona internetowa wymagają konserwacji, aby nadal działać prawidłowo. Regularna wymiana oleju w samochodzie jest tak samo ważna, (...)

Przeczytaj więcej

Rebranding jako zmiana siebie i swojej działalności

REWOLUCJA NA RYNKU PRACY — JAK NAJLEPIEJ SKORZYSTAĆ ZE ZMIENIAJĄCYCH SIĘ OKOLICZNOŚCI? Żyjemy w wyjątkowych czasach. Dynamiczne zmiany obecne na rynku sprawiają, że  pracownicy oraz (...)

Przeczytaj więcej

Minimalizm, czyli topowa sztuka współczesna

Dla jednych tarcza ochronna do obrony swojego tytułu artysty. Dla innych rzecz, której nie potrafią zrozumieć, dla jeszcze innych obraza, że dziedzina ta może być (...)

Przeczytaj więcej

Tworzenie stron www – Twoje nowe miejsce!

W dzisiejszych czasach większość firm i przedsiębiorstw posiada własną stronę internetową. Nic dziwnego, gdyż jest to świetna forma reklamy swojej działalności. Internet bowiem jest najbardziej (...)

Przeczytaj więcej

Identyfikacja wizualna – co to takiego?

Wykreowanie własnej marki jest bardzo istotnym elementem. Przykładem może być chociażby marka Apple, która produkuje sprzęt elektroniczny, charakteryzujący się wysoką jakością. Logo nadgryzionego jabłka znane (...)

Przeczytaj więcej

Personal branding, czyli człowiek w roli marki.

Osobowość jest rzeczą, którą każdy z nas posiada. Bez względu na charakter oraz formę wyrażania siebie posiadamy coś, co w świecie reklamy oraz mediów jest (...)

Przeczytaj więcej

Branding jako człowiek. Jak to może wyglądać?

Pojęcie o nazwie branding poruszaliśmy już we wcześniejszych wpisach na naszym blogu. Jego szerokie znaczenie oraz definicja, nie posiada określonych ram i nie dysponuje czymś, (...)

Przeczytaj więcej

Budowanie strategii marki – Czy warto?

Marka stanowi sumę odczuć, które posiadają klienci w związku z oferowaną przez nas usługą czy też produktem. Z silną marką będzie tak, iż wystarczy zamknięcie (...)

Przeczytaj więcej

Projektowanie stron www.

Projektowanie stron www jest sztuką na tyle otwartą, że trudno określić czy takie zadanie należy do kategorii tych łatwych, czy tych trudnych. Czasem trzeba stworzyć różne (...)

Przeczytaj więcej

Przestrzeń wyrazu. Nowe oblicze słowa.

Przestrzeń wyrazu jest pewnego rodzaju powiązaniem z tematem, który wcześniej poruszaliśmy, czyli kreowaniem wizerunku. Wszystko to, co nas otacza, pomimo oprawy graficznej posiada również swój (...)

Przeczytaj więcej

Logo, czyli Twoja graficzna odsłona.

Jak stworzyć logo? Projekt loga jest czymś, co musimy zrobić na samym początku istnienia naszej firmy lub naszej marki. Jego wygląd przez lata będzie definiował (...)

Przeczytaj więcej

Kreowanie wizerunku, czyli spółka z samym sobą.

Kreowanie wizerunku jest pojęciem, które nigdy nie ma złotej definicji ani złotego schematu, według którego można zacząć działać. Wszystko opiera się na wyczuciu samego siebie (...)

Przeczytaj więcej

Rebranding – czy to tylko zmiana logo?

Można powiedzieć, że tak, rebranding to tylko zmiana logo, ale musisz pamiętać, że Twoje logo znajduje się prawie wszędzie, więc na dobrą sprawę będzie to (...)

Przeczytaj więcej

Agencja brandingowa co to dla nas znaczy?

Ludzie tworzą grupy, grupy tworzą przekonania, a głos grup wyznacza opinie. Takie luźne przemyślenie nawiązując do tematu wyjaśniającego czym według nas jest agencja brandingowa.Wszystko układa się w całość, (...)

Przeczytaj więcej

Branding według One White Studio

Branding to pojęcie wywodzące się z języka angielskiego i jak większość takich atrakcyjnie marketingowo brzmiących znaczeń ma swój trochę inny i gorzej brzmiący polski odpowiednik. Branding to (...)

Przeczytaj więcej

One White Studio – Kilka słów dlaczego tak.

Dlaczego One White Studio? Przygotowanie się do stworzenia „czegoś” jest bardzo często kwestią charakteru oraz ciekawej i niezrozumiałej odwagi w kwestii przygotowań do jego stworzenia. (...)

Przeczytaj więcej

Co to jest rebranding i jak go wykonać?

Mamy tylko chwilę, aby przyciągnąć uwagę, ale nigdy nie mamy jej tylko jednej. Stworzenie nowej identyfikacji wizualnej jest pewnego rodzaju zobrazowaniem tego, co przez lata (...)

Przeczytaj więcej

Wymiary banerów Google

Reklamy displayowe to prawdopodobnie jedne z najbardziej efektywnych form reklamowych, jaką możemy zastosować w naszych działaniach w wyszukiwarce Google. Ustawiając tego typu reklamy mamy szanse (...)

Przeczytaj więcej

Wymiary banerów Instagram

Kolejną platformą, której oczywiście nie mogliśmy pominąć przy opisie odpowiednich wymiarów wszelkiego rodzaju grafik, jest oczywiście Instagram. Szczegół do szczegółu i wiadomo, że Instagram należy (...)

Przeczytaj więcej

Wymiary banerów Facebook

[Aktualizacja sierpień 2020] Bez wątpienia jedną z największych platform reklamowych jest oczywiście Facebook. Możliwość podpięcia sklepu, tworzenia kolekcji, pokazu slajdów oraz innych dostępnych form reklamy (...)

Przeczytaj więcej

Agencja kreatywna vs agencja reklamowa

Agencja kreatywna vs agencja reklamowa.Wykazanie różnicy pomiędzy agencją kreatywną a agencją reklamową jest jak wykazanie różnicy pomiędzy literą A i literą B. Jedni powiedzą, że litera (...)

Przeczytaj więcej

2023 © One White Studio

hello@onewhitestudio.pl
+48 513 075 622