Reklamy displayowe to prawdopodobnie jedne z najbardziej efektywnych form reklamowych, jaką możemy zastosować w naszych działaniach w wyszukiwarce Google. Ustawiając tego typu reklamy mamy szanse na pozyskanie zupełnie nowych klientów, którzy do tej pory nie mieli okazji zapoznać się z naszą marką lub przypomnieć o naszym istnieniu tym, którzy już wcześniej mieli okazję nas poznać. Stwórz coś ładnego oraz funkcjonalnego, daj innym szansę, aby mogli Cię zobaczyć, pokaż się jeszcze bardziej i jeszcze okazalej, przygotowując kampanię typu display. 
Poniżej znajdziesz spis dotyczący Wymiary banerów Google. Zapraszamy do sprawdzenia. 

Zalety reklamy displayowej

Główną zaletą omawianego typu reklamy jest w głównej mierze jej elastyczność. Przygotowując banery do kampanii displayowej mamy szanse dostosować nasze reklamy w każdą wolną przestrzeń reklamową, którą oferuje nam Google na innych stronach internetowych. Aby odpowiednio przygotować banery do tego typu reklamy, należy w pierwszej kolejności poznać ich wymiary oraz odpowiednio rozplanować sobie przestrzeń roboczą.  Dobrze zaprojektowane banery bez wątpienia są najważniejszym punktem Twojej reklamy banerowej, ponieważ w tym wypadku najważniejszym aspektem jest obraz. Ze względu na fakt, że sami się tym zajmujemy, to chcemy przekazać Ci, jak to wszystko wygląda w praktyce. 

Poniżej spis wszystkich dostępnych wymiarów banerów Google do reklamy displeyowej w Google, które przede wszystkim będą podstawą przy Twojej pracy oraz znacznym ułatwieniem, które możesz niegdyś wykorzystać. 

Urządzenia mobilne:

300×50 px
320×50 px
320×100 px
250×250 px
200×200 px

Wersja desktop i inne:

Podczas gdy inni przeglądają w pracy poranne wiadomości… Pojaw się ze swoją reklamą. 

Wersje podłużne

468×60 px
728×90 px
930×180 px
970×90 px
980×120 px
970×250 px

Wersje kwadratowe

200×200
250×250

Wersje prostokątne

240×400 px
250×360 px
300×250 px
336×280 px
580×400 px

Wersje najwyższe:

300×1050 px
160×600 px
120×600 px
300×600 px

Godnym uwagi jest również fakt, że najczęściej wyświetlane formaty to: 468×60 px, 320×100 px, 300×250 px, 336×280 px, 160×600 px, 728×90 px

Ważne!

Przygotowując banery musisz pamiętać o tym, że powinny one posiadać format JPG, GIF lub PNG oraz ważyć maksymalnie 200 kB, ponieważ większe pliki nie zostaną zaakceptowane przez Google, co w rezultacie może spowodować odrzucenie naszej reklamy. 

Reasumując, to tyle w kwestii banerów. Jak coś się zmieni, to oczywiście zrobimy aktualizację. 

Zapraszamy do sprawdzenia naszych innych wpisów [LINK]

Zapraszamy również na nasze profile Social Media.
Facebook One White Studio
Instagram One White Studio

Poprzedni wpis Następny wpis